شهر من شال--شهر شال- شهر شال
.:: Your Adversing Here ::.

کاری به کوره های آجرپزی شال نداشته باشید.شما بروید در آپادانا سرام بویین زهرا را گل بگیرید و بگذارید مردم شال در دود کوره های آجرپزی خفه شوند زیرا لیاقت شان همان دود است و بس.

کاری نداشته باشید بگذارید شالیان در آتش کوره ها بسوزنند چونکه خودشان می خواهند.چونکه صدایی از گلوی چرک گرفته شان بر نمی آید.

کاری نداشته باشید بگذارید در درد خود بمیرم که این مردمی که من می بینم که هشت شان گرو نه شان است و روز و شب پی هر لقمه ی حرامی سگ دو می زنند خدا را در میان خود گم کرده اند و  دارند تاوان همین گم کردن را  می دهند.

 

کاری نداشته باشید بگذارید نعره بزنم و تشت همگی شان را از بامشان به پایین اندازم تا به شما بفهمانم که کوچکترینشان ته همان کرباس است که بزرگترین شان سر آن بود. 

 

کار نداشته باشید اصلا هر کاری می توانید بکنید بکنید اما بدانید شمایان  پیش آنان که در جست جوی خدایند کرک وپر ریخته و رنگ و لعاب رفته اید و  واق واق هایتان دیگر حتی در ظلمات شب هم مارا نمی ترساند.

 

پ ن1:امید وارم خوانندگان فهیم بگیر ند منظورم با چه کسانی ست.

پ ن2:قابل به ذکر است کارخانه آپادانا سرام بویین زهرا به دلیل آلایندگی زیاد تعطیل شد اما کوره های آجرپزی شال....

پ ن3:بد نیست بدانید زمین های ماندراوان(موندراوه-کوره ملی های خط مستقیم)دارای یکی بهترین و حاصل خیز ترین خاک ها برای کاشت پسته است اما جالب اینجاست تمام آن جا به اسم  زمین صنعتی و غیر قابل کشت به ثبت رسیده است.

پ ن4.و در زمان و مکانی که ما زندگی می کنیم زمین و خاک چه ارزشی دارد و کشاورزی مکانیزه چه معنایی؟



پیگیری نوشته

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب